środa, 30 czerwca 2021

Zwycięzca wyzwania #2. Gościnna projektantka Inka

Hej Kochani :-)


Dzisiaj mam przyjemność gościć na blogu ArtBrawurka w nagrodę za wyróżnienie mojej pracy w wyzwaniu, którego tematem były prace dedykowane naszym kochanym Mamom :-)
 

Na dzisiejsze spotkanie z Wami przygotowałam personalną skrzynkę ślubną - przeznaczoną  dla fascynatów wyścigów Formuły 1.

Dosłownie przepadam za tego typu wyzwaniami. Każde spersonalizowane zlecenie wymaga uruchomienia sporych pokładów wyobraźni, przedstawienia pracy w określony sposób i - co mnie zawsze troszkę stresuje - trafienia w gusta adresatów :-)

Tu połączyłam wątki związane z zainteresowaniami Nowożeńców. Mam nadzieję że przygotowana w ten sposób praca będzie miłym zaskoczeniem i jedną z najciekawszych pamiątek ślubnych, jakie Para Młoda otrzyma od gości weselnych :-)

Aby przekuć swój pomysł na rzeczywisty projekt - sięgnęłam po artykuły zakupione w sklepie ArtBrawurka.
Wykorzystałam trzy arkusze papieru scrapowego, którym okleiłam ścianki i wieko skrzynki.
W środku został umieszczony tekst życzeń, wykonany transferem na arkusz beermaty i wklejony na wewnętrzną powierzchnię wieka. W kilku miejscach przykleiłam złote perły dekoracyjne.

Skrzyneczka posiada sześć komór, wypełnionych wyściółką. W każdej przegrodzie umieściłam drewniany talarek ze specjalnym hasłem, dedykowanym Parze Młodej. 

Tak przygotowane wnętrze to bardzo oryginalny sposób na wręczenie podarunku pieniężnego oraz drobiazgów, które mają za zadanie rozbawić Nowożeńców.



 



Materiały wykorzystane ze sklepu ArtBrawurka:




Mam nadzieję że moja nietypowa praca ślubna przypadła Wam do gustu :-)
Jeśli mamcie ochotę lepiej poznać moją twórczość, zakręcone pomysły i różnorodność technik oraz stylów, którymi się posługuję, serdecznie zapraszam w swoje skromne progi:
oraz INSTAGRAM:       https://www.instagram.com/inka_art_krk/?hl=pl 
Było mi bardzo miło spotkać się tu dzisiaj z Wami!
Pięknie dziękuję za gościnę i gorąco wszystkich pozdrawiam.

Halina - Inka-art
 
 
Bardzo Ci dziękujemy, Inko za tę piękną inspirację. 

Już dziś zapraszamy Was na lipcowe wyzwanie, które rozpocznie się za kilka dni :)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger