środa, 2 czerwca 2021

Piękne, sielskie chwile


Hej, witajcie serdecznie
Dziś przychodzę do Was z bardzo kolorową inspiracją. Mam nadzieję, że jesteście po smacznym, kolorowym śniadanku ;)...

Jako dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę z kolekcji Country Fair od Mintay Papers.
Fantastyczne kolorowe dary ogrodu, a także wiejska zabudowa to mój klimat. Bardzo lubię takie wiejskie chaty, szopki, altany, budzą we mnie mega pozytywne emocje, a warzywa to oczywisty symbol mojego ukochanego lata więc nie żałowałam wycinanek z arkusza elementów do wycinania.

Na koniec dodałam tematyczny dla mnie napis od UHK Gallery.

Życzę Wam w czerwcu  i nie tylko pięknych chwil :).
 



materiały

Papier do scrapbookingu Country Fair 09 Elementy do wycinania

Papier do scrapbookingu Country Fair Zestaw 12x12  

Papier do scrapbookingu Country Fair 01 

Papier do scrapbookingu Country Fair 02  

Klej Magic  

Baza na kartki 14x14 Kremowa

dziękuję za uwagę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger