czwartek, 3 czerwca 2021

Ślubna pamiątka w formacie DL

 


Cześć

Śluby ruszyły, czas więc zaopatrzyć się w kilka ślubnych pamiątek. Ostatnio prezentowałam Wam exploding box w stylu boho, a dziś zapraszam Was do obejrzenia, kartki w formacie DL.

Wykonałam ją z różnych kolekcji papierów od Craft o'Clock - "Love Me Forever", "Wedding Dream", a nawet "Frosty Sparking".

Na wierzchniej warstwie papieru, za pomocą maski nałożyłam w kilku miejscach odrobinę białego gesso, które następnie posypałam białym brokatem i wysuszyłam nagrzewnicą. Na tak przygotowanym tle umieściłam wyciętą z arkusza do wycinania "Wedding Dream" Parę Młodą i kwiaty oraz ręcznie wykonany papierowy kwiatuszek. Dodałam też wykrojnikowe listeczki oraz koronkę.





Użyłam:








Pozdrawiam serdecznie,

Magda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger