czwartek, 10 czerwca 2021

Cukierkowa kartka urodzinowa z jednorożcem

 


Cześć

Chyba każda z nas, scraperek ma sporo mniejszych lub większych ścinków papieru, które składa do pudełeczka, z nadzieją, że kiedyś je przecież wykorzysta. Ja również mam takie pudełko i w myśl zasady "zero waste" regularnie staram się je opróżniać. Najczęściej takie kawałki wykorzystuję do tworzenia papierowych kwiatów, dziś jednak postanowiłam część z nich użyć do stworzenia kartki urodzinowej, bo można dzięki nim uzyskać bardzo ciekawe tło.



Skrawki, które wykorzystałam pochodzą ze starszych kolekcji Mintay Papers - Forever Young oraz The Sweetest Christmas. Każdy ze skrawków potargałam, i przyklejałam na wcześniej przygotowanej bazie kartki. Następnie przykleiłam na środku wyciętą wykrojnikiem serwetkę, a na niej tekturkę jednorożca oraz bajkowy zamek.




Na koniec zostawiłam sobie ozdabianie - wykorzystałam materiałowy kwiatuszek, listeczki, koronkę i powycinane wcześniej z arkusza dodatków grafiki.


Mam nadzieję, że moja kartka zainspiruje Was do tworzenia własnych prac z fantazyjnym tłem ze skrawków papieru.


Użyłam:

papier Forever Young 03

papier Forever Young 06

papiery The Sweetest Christmas

tekturka jenorożec

tekturka bajkowy zamek

tekturka napis Wszystkiego Najlepszego


Pozdrawiam serdecznie, 

Magda







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger