sobota, 12 czerwca 2021

Recyclingowa męska kartka - Age of Technology

 

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z męską kartką, którą wykonałam z papierów od Craft O'Clock z kolekcji Age of Technology. Główną rolę w kompozycji kartki odgrywają elementy z Arkusza z dodatkami do wycięcia Age of Technology II. Wykorzystałam także tekturki od EgoCraft.pl oraz folię ze ścieżkami drukowanycymi, pochodzącą z recyclingu ze starej klawiatury. Całość chlapnęłam białym gesso, dodałam emaliowane kropki od DpCraft i kartka gotowa. Mam nadzieję, że Wam się podoba.

 










Wykorzystałam:

Age of Technology 06 

Age of Technology 03 

Arkusz dodatków do wycięcia Age of Technology II

Naklejki kleksy

Piankowe kostki dystansujące

Emaliowane kropki samoprzylepne

Klej Magic 

 

Dziękuję za uwagę, pozdrawiam serdecznie,

Paulina (MaloMalo.pl









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger