środa, 16 czerwca 2021

Chill out

 Hej, witajcie

Nie wiem jak Wy, ale ja myślami jestem już na wakacjach. I wcale nie mm tu na myśli, wakacyjnych wyjazdów czy mniejszej ilości pracy bo z tym chyba będzie wprost przeciwnie. Mi po prostu brakuje słońca ;D, letniego przesiadywania na dworze i tego wakacyjnego chill out'u . Zatem dziś chcę go przywołać.

Wybrałam papiery z kolekcji Vacations od Mintay by Karola.  Nieoceniony okazał się arkusz z elementami do wycinania i w zasadzie, to on zrobił całą robotę, no może też trochę moje nożyczki, klej i inne akcesoria, a także mój pomysł na sklejenie kompozycji.

Napis pochodzi od P13PaperProducts.

To co, kto ma ochotę na odrobinę lemoniady? Oczywiście własnej roboty :)



materiały

Papier do scrapbookingu Vacation 09 Elementy do wycinania 

Papier do scrapbookingu Vacation 01 

Papier do scrapbookingu Vacation Zestaw 12x12   

Maszynka tnąco-wytłaczająca Sizzix-A5 Big Shot White&Grey   

Nożyczki precyzyjne 10 cm - Non stick 

klej Magic

 

miłego dnia i mnóstwa wakacyjnego optymizmu Wam życzę 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger