sobota, 19 czerwca 2021

Księga Gości w odcieniach fioletu


Cześć!
Pełna radości w sercu, że uroczystości ślubne i weselne wracają do normalności przychodzę dziś do Was z Księgą Gości w odcieniach fioletów.  Wykorzystałam białą bazę albumową od DP Craft i papiery od UHK Gallery z kolekcji Day by Day Avonlea Autumn i Summer. Tekturkowy napis od EgoCraft.pl pomalowałam mieszając dwa kolory: czarny z fioletem.
Do wycięcia kwiatów i serwetki, wykorzystałam maszynkę tnąco-wytłaczającą Sizzix. Całość kleiłam klejem Magic, a dla uzyskania przestrzenności na okładce wykorzystałam także samoprzylepne kostki dystansujące. Jak Wam się podoba efekt końcowy?



 



 

Wykorzystałam:

Baza albumowa biała

Papier UHK Gallery Avonlea Autumn Patch

Papier UHK Gallery Avonlea Autumn Porch

Papier UHK Gallery Avonlea Summer Valley of Violets

Tekturka "Księga Gości" EgoCraft.pl

Srebrna zawieszka

Klej Magiczny 

Maszynka tnąco-wytłaczająca Sizzix 

Różowe kryształki  

Kostka samoprzylepna

 

Dziękuję za uwagę, życzę Wam kreatywnej soboty i całego tygodnia, pozdrawiam gorąco

Paulina (MaloMalo.pl)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger