czwartek, 17 czerwca 2021

Ślubna kartka w odcieniach błękitu i brzoskwini

 


Cześć


Czy macie czasem tak, że zostaje Wam sporo zimowych/bożonarodzeniowych papierów i zupełnie nie macie pomysłu jak je wykorzystać? Zapewne pakujecie je do pudełka żeby przeczekały sobie grzecznie aż nadejdzie na nie odpowiednia pora? 


Jak widać, u mnie świąteczne kolekcje papierów są w obiegu cały rok :) Wbrew pozorom można z nich wykonać całe mnóstwo ciekawych prac o przeróżnej tematyce. Tak właśnie jest z kolekcją
 "Frosty Sparking" od Craft o'Clock.


 Ta przepiękna zimowa kolekcja idealnie spasowała mi na ślubną kartkę w romantycznym stylu. Tym, którzy nie gustują w różu na pewno przypadną do gustu cieniowane błękitno-brzoskwiniowe arkusze nr 05 i 04. Ja oba wykorzystałam stworzenia mojego warstwowego tła. Na wierzchniej warstwie dodatkowo przez maskę nałożyłam odrobinę białego gesso i czarnych chlapań, a całość i posypałam złotym brokatem.


Następnie zajęłam się kompozycją, na wyciętej wykrojnikiem serwetce umieściłam Młodą Parę z arkusza dodatków do kolekcji "Wedding Dream" od Craft o'Clock. Do ozdoby wykorzystałam kwiaty wycięte z arkusza Kwiaty 26 oraz papierową magnolię i odrobinę koronki.

A czy Wam zdarzyło się wykorzystać świąteczne papiery do zupełnie nieświątecznych projektów? Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi :)


Ze sklepiku użyłam:









Pozdrawiam słonecznie, 
Magda





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger