środa, 23 czerwca 2021

Smaki lata

Hej, hej

Chyba już serio potrzebuję wakacji ;)... Dziś chciałam Wam pokazać moją kolejną kartkę z kolekcji Vacation od MintayPapers. Tym razem postawiłam na smakowite lody, które wycięłam z arkusza z elementami do wycinania. Kompozycje urozmaiciłam wykrojnikowym wiankiem, a także winkiem wycinanych listków :).

Smakowity napis od p13PaperProdukt, na koniec dodałam kolorystyczne chlapnięcia mgiełkami :). Lubię takie wycinankowe prace.

Dajcie znać jaki jest Wasz ulubiony smak lata :*




materiały

Papier do scrapbookingu Vacation 09 Elementy do wycinania 

Papier do scrapbookingu Vacation 01 

Papier do scrapbookingu Vacation Zestaw 12x12   

Maszynka tnąco-wytłaczająca Sizzix-A5 Big Shot White&Grey   

Nożyczki precyzyjne 10 cm - Non stick 

klej Magic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger