czwartek, 24 czerwca 2021

Delikatna kartka na chrzest z misiem

 


Cześć

Dziś prezentuję Wam kartkę na chrzest wykonaną w prześlicznej i bardzo uniwersalnej kolekcji papierów "Spacer w chmurach" od Paper Heaven. 


Tym razem wykorzystałam mały bloczek papierów, z którego wybrałam arkusz z drobniutkimi motywami kwiatuszków i listeczków, na niego dla kontrastu przykleiłam zwykły biały papier. Jako wierzchnią warstwę wybrałam gładki zielono niebieski arkusz z delikatnymi listeczkami u dołu.



Na środku umieściłam wykrojnikową serwetkę, a na niej uroczego misia. Kartkę ozdobiłam papierowymi kwiatuszkami, listeczkami z wykrojnika oraz odrobiną koronki i perełkami. 

Dzięki delikatnym barwom kartka świetnie nada się zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki.

Użyłam:





Pozdrawiam serdecznie, 
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger