piątek, 12 października 2018

Urodzinowa kartka z lalką

Kartka urodzinowa z lalką


Dzień dobry

Czy też tak macie, że kupujecie w większość nowości - chodzi mi o papier? Ja nie potrafię się oprzeć  nowym kolekcjom. Ale ... No właśnie, jest małe  'ale'. U mnie wszystkie nowe papiery muszą odleżeć swoje. Bo ładne, bo szkoda pociąć... I tak w ramach dzisiejszej inspiracji sięgnęłam po "odleżaną" kolekcję papierów Laserowe Love Vintage Baby Girl. Ułożyłam kilka warstw papieru, całość rozjaśniłam białymi dodatkami. Główną ozdobą kartki jest tekturkowa lalka, która pochodzi również z tej kolekcji. Żeby kartka nie była zbyt monochromatyczna, dodałam zielone listki oraz napis Spełnienia marzeń, który zembossowałam na złoto. Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja kartka dla małej dziewczynki. Zapraszam.

urodzinowa karka z lalką z beermaty

kwiaty z papieru

tekturka z embossowana  złotym pudrem

tekturka 2D z beermaty -lalka

Z ArtBrawurki wykorzystałam:

Pozdrawiam, 
ArtBrawurka -DT


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger