wtorek, 2 października 2018

Kartka z samolotem, misiem i konikiem

Kartka dla chłopca z samolotem, misiem i konikiem...

Hej :)

Na dziś przygotowałam chłopięcą kartkę urodzinową. Do jej zrobienia wybrałam bardzo nietypowe papiery, za to bardzo typowe dodatki ;). Uwierzycie, że kartka jest zrobiona ze świątecznych papierów- nowości od UHK Gallery ? A do tego z romantycznych papierów od LaseroveLove…  Aby wszystko utrzymać w klimacie retro, potuszowałam brzegi papieru tuszem, dodałam zwiewny sizal, a do tagów dodałam sznurek. Fajnym chłopięcym elementem jest także tekturka samolotu od LaseroweLove- 2D.
Nietypowe połączenie dało, według mnie, fajny klimat, ciekawy i nietuzinkowy :) A czy Wy lubicie takie nieoczywiste połączenia?
kartka w stylu retro dla chłopca

tekturka z beermaty 2D -samolot

tag w stylu vintage z konikiem i chłopcem

tag retro z misiem

kolaż kartki i detali z karteczki dla chłopca

Użyte materiały, które znajdziecie w ArtBrawurce:



Dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia,
ArtBrawurka -baner DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger