sobota, 20 października 2018

Kartka na chrzest chłopca

Z okazji chrztu świętego - kartka 


Dzień dobry,

tym razem przygotowałam kartkę z okazji chrztu świętego dla chłopca. Kartkę zrobiłam z papierów Craft O'Clock z kolekcji Ladies and Gentelmen oraz dla rozjaśnienia UHK  Gallery Mushrooms, który jest słabo widoczny pod warstwami. Dodatkowo dodałam białe koronki i serwetki. W centrum kartki - na serwetce - umieściłam aniołka i otoczyłam go kwiatkami, listkami i sznureczkiem. Kwiatki przykleiłam klejem na gorąco.  Według mnie jest to najlepszy sposób klejenia kwiatków - szybko i trwale. Poszczególne warstwy rozdzieliłam kostkami 3D, dzięki czemu kartka jest mocno przestrzenna. Dlatego też zamiast do koperty zapakowałam ją do białego pudełka.

kartka z okazji chrztu św.

tekturka z chłopcem

kartka w pudełku z okazji chrztu

kwiaty z papieru -białe róże

Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Pozdrawiam,
baner ArtBrawurki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger