poniedziałek, 29 października 2018

Męska kartka z samolotem

Męska kartka z samolotem 


Dzień dobry,

dzisiaj będzie po męsku. Przyznam, że jest to zawsze dla mnie ciężki orzech do zgryzienia. Przy męskich pracach staram się ograniczać kwiaty, a jak nie kwiaty to co? Tagi, trybiki, strzępienia, tuszowanie. Tak najprościej mogę opisać męskie kartki w moim wydaniu. Oczywiście, nie obyło się bez warstw. Wbrew nazwie - Old fashioned Christmas - wybrałam właśnie te, świąteczne z nazwy, papiery. Według mnie również świetnie nadające się na męskie prace. Wszystkie brzegi wystrzępiłam i potuszowałam. Część elementów podkleiłam na kostkach 3D. Całość rozjaśniłam elementami wyciętymi z arkusza papieru Wanderlust - Mintay by Karola. Dodałam rówież wycięte bilety. Wszystkie elementy również wytuszowałam. W punkcie centralnym umieściłam samolot z Laserowe Love. Pomiędzy poszczególne warstwy dodałam trybiki, które pokryłam pastą z efektem rdzy.

męska kartka z samolotem

efekt rdzy na trybach

wielowarstwowość kartki

 tekturka z samolotem

Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Pozdrawiam,
baner DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger