sobota, 27 października 2018

Kartka z sentencją

Ślubna kartka z sentencją 


Hej

Dziś chciałam Wam pokazać kartkę na ślub, z przepięknym cytatem. W dziale z tekturkami znajdziecie mnóstwo tekturek cytatów, sentencji, napisów, które idealnie będą pasowały do ślubnych czy rocznicowych okazji. Ja wybrałam tekturkę od egoCraft i umieściłam ją na kartce na ślub, jako tła użyłam papierów różnych kolekcji oraz kwiatów. Choć papiery pochodzą od różnych producentów, m.in. LaseroveLove oraz Mintay by Karola, to- według mnie- pasują do siebie idealnie...
 ślubna  kartka z sentencją

tekturka z sentencją -Miłość jest pierwszą...

ozdoby na kartce -serca, tekturki i kwiaty z papieru

wielowarstwowa kartka z okazji ślubu

Z ArtBrawurki użyłam:

Pozdrawiam,
ArtBrawurka -Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger