sobota, 6 października 2018

Skromna pamiątka Chrztu Św.

Skromna kartka na Chrzest Święty 


Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was delikatną i prostą pamiątkę Chrztu Świętego. Skromne kartki też mogą być piękne i eleganckie. W mojej dzisiejszej inspiracji użyłam papieru UHK Gallery Misty Morning, który- według mnie- nadaje się na różne uroczystości. W głównym miejscu kartki jest tekturka od Laserowe Love  delikatnie ozdobiona kwiatami. W rogach kartki zobaczycie półperełki samoprzylepne, które uzupełniły całość. Mam nadzieję, że moja dzisiejsza praca przypadnie Wam do gustu.
skromna pamiątka z okazji chrztu św.

kolekcja papierów do scrapbookingu Misty Morning

tekturka- okrągła ramka z gołąbiami


Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Pozdrawiam serdecznie,
ArtBrawurka -baner DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger