czwartek, 11 października 2018

Kartka w kolorze nieba

W kolorze nieba 


Hej,

nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kolor październikowego nieba. Intensywny lazurowy kolor  jest przepięknym tłem dla różnobarwnych roślin, które w tym miesiącu wyjątkowo zachwycają nas kolorami... Błękit nieba wkradł się również na moją kartkę... Z połączenia dwóch kolekcji papierów od Mintay Papers powstała balonowa kartka w kolorze nieba. Wybrałam arkusz papieru z motywem balonów, który wchodzi w skład bloczku papierów 6x6. Dodałam oczywiście zwiewny sizal, kwiatki, także te, które są wzorem na papierze i oto efekt.
kartka lazurowa z okazji ślubu

ozdoby na kartce -kwiaty z papieru

kartka wielowarstwowa

Kolekcja papierów do scrapbookingu Bird Song

Użyte materiały z ArtBrawurki:



Dziękuję za uwagę, życzę Wam przyjemnego dnia :) 
Pozdrawiam,
ArtBrawurka -baner DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger