piątek, 26 października 2018

Dynia na Halloween

Halloweenowa dynia


Witajcie,

na dzisiejsza inspirację wybrałam dla was trochę halloweenowa trochę jesienną propozycję. Z papierów UHK Gallery Magic Twilight przygotowałam bazę dyni, której nadałem przestrzenności poprzez kosteczki dystansowe. Całość ozdobiłam tekturkami od egoCraft. Brzegi dyni wytuszowałam brązowym i czarnym tuszem, tekturki pokolorowałam czarna farbą i pochlapałam całą dynię. Użyłam zielonego papieru do wykonania liści, aby nadać całości odrobinę koloru. Mam nadzieję, że spodoba  się Wam moja propozycja.

halloweenowa dynia z papieru

kolekcja UHK Gallery - Magic

tekturki -Hello fall


dynia z tekturkami

Z ArtBrawurki użyłam:


Pozdrawiam cieplutko,
DT- ArtBrawurki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger