piątek, 19 października 2018

Ramka ze zwierzętami

Ramka z farmą


Hej :)

Dziś mam nieco inny projekt- ramkę. Z tradycyjnej grubej ramki wyjęłam szkło i podziałałam z papierami. Ramka powędrowała do właścicieli gospodarstwa agroturystycznego, a więc sami rozumiecie klimat. Nie mogło zabraknąć grafiki ze zwierzętami, dodam tylko, że zestaw FarmLife jest moim ulubionym tegorocznym zestawem papierów od Mintay by Karola. Zwłaszcza arkusz z elementami do wcinania przypadł mi do gustu. Zobaczcie, jakie fajne roślinki na nim znajdziecie, m.in. mniszek lekarski, który umieściłam z prawej strony oraz ptactwo, które zagościło po lewej stronie na ramce. Prawda, że urocze?

ozdobna ramka z farmą

hasło przewodnie ramki

zwierzęta z gospodarstwa

ramka uzupełniona elementami do wycinania

Z ArtBrawurki użyłam:


Pozdrawiam,
Baner DT -Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger