czwartek, 26 sierpnia 2021

Urodzinowa kartka z shaker boxem

 


Cześć,

Moja dzisiejsza inspiracja to dziecięca kartka urodzinowa z shaker boxem. Zależało mi na tym żeby była bardzo kolorowa i pełna drobnych detali, więc postanowiłam użyć prześlicznej kolekcji papierów "Childhood" od Mintay Papers.


Jako tło wykorzystałam arkusz nr 05, a na niego nakleiłam kolejno zwykły biały papier i arkusz nr 01, który dodatkowo potraktowałam na brzegach radełkiem.

Shaker box wykonałam z wyciętych wykrojnikami okręgów przyklejanych jeden na drugim, następnie wypełniłam środek cekinami i mikrokulkami i zakleiłam szybką z folii. 




Na tak przygotowanym shaker boxie ułożyłam kompozycję z elementów wyciętych z arkusza dodatków kolekcji "Chlidhood" i przykleiłam ją na taśmie dystansowej, tworząc lekki efekt 3D.

Na koniec dodałam kilka ozdobnych kuleczek i kamyczków, a także napis "Sto lat".


Ze sklepiku użyłam:







Pozdrawiam serdecznie, 
Magda



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger