poniedziałek, 30 sierpnia 2021

Kartka w promieniach słońca

 

Cześć :)

Jako kolejną inspirację dla Was przygotowałam kartka letnią w promieniach słońca. W pracy wykorzystałam Papier z kolekcji Craft o'clock "Summer Flowers" oraz arkusz z dodatkami. Baza została przycięta do rozmiaru C6. Kwiaty wykonałam z foamiranu i zabarwiłam je pastelami. Dodałam listki, wstążkę, kropelki oraz tekturkę.

Kartką tą chciałam nawiązać do lata, które ma się już ku końcowi, ale przed Nami mam nadzieję ciepła jesień.

Czym dla Was jest szczęście? Dla mnie iść na spacer z moją rodziną w promieniach słońca i móc odbierać z małych rączek córki bukiety kwiatów.


Wykorzystałam:

Papier do scrapbookingu Summer Flowers 01 

Papier Summer Flowers Set Zestaw dodatków 

Kostka samoprzylepna 3D Dwustronna 168 szt. 

Nożyczki precyzyjne 10 cm 

Arkusz papieru 30x30 - Kremowy  

Klej Magic 

Pozdrawiam,


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger