wtorek, 17 sierpnia 2021

Exploding box na pierwsze urodziny

 


Cześć 

Przychodzę dziś do Was ze słodkim exploding boxem z okazji pierwszych urodzin. Box wykonałam z prześlicznej kolekcji papierów "Woodland Friends" od Craft o'Clock.


Kolekcja skradła moje serce niemal od razu, a to za sprawą słodziutkich grafik zwierzątek. Postanowiłam wykorzystać te najmniejsze z zestawu 15x15 i umieściłam je na baloniku 3D który wkleiłam w środek boxa. Ozdobiłam go również kwiatuszkami z zestawu dodatków, a także małą girlandą, ręcznie robioną różyczką i perełkami.


Na dwóch ściankach boxa również umieściłam zwierzątka z zestawu dodatków. W boxie nie mogło oczywiście zabraknąć miejsca na życzenia oraz prezent pieniężny, a wieczko przewiązałam  białą kokardą.


Ze sklepiku wykorzystałam:






Pozdrawiam serdecznie, 

Magda








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger