środa, 4 sierpnia 2021

LO na podobraziu

 

Cześć Kochani!

Moja najnowsza inspiracja jest Layout na podobraziu, gdzie na kole rozmieściłam opowieść o kwiatach, o miłości taty do córki, o podróży przez łąkę. Do stworzenia go wykorzystałam kolekcję "Summer Flowers" od Craft o'Clock. W LO są wkomponowane oczywiście koronki, liście, wstążki, jak również kwiaty z foamiranu.

Mam nadzieję, że uczestniczyliście ze mną w lajwie na fanpag  Scrapbooking - ArtBrawurka, a jeżeli nie, to zapraszam serdecznie na Facebooka, gdzie tworzyłam to LO.


 Wykorzystałam:

Papier do scrapbookingu Summer Flowers 03 

Papier Summer Flowers Set Zestaw dodatków  

Tekturki z beermaty Witaj Wiosno Kwiaty 5 szt 

Tekturki z beermaty Witaj Wiosno Malutkie gałązki 15szt  

Tekturki z beermaty Jak z bajki Wianek Love warstwowy 

Klej Magic 

Tektura Beermat - 1mm - A4

Pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger