sobota, 7 sierpnia 2021

Kartka urodzinowa dla fana szachów

 



Cześć 


Z męskimi kartkami nie jest mi po drodze, ale czasem zdarza mi się kilka popełnić gdy nadarzy się jakaś okazja. Tak też było i tym razem, powstała więc kartka na 40 urodziny, dla fana szachów.


Do jej wykonania użyłam rewelacyjnej na wszelkie męskie projekty kolekcji "Age of Gentleman" od Craft o'Clock. Kolekcja pełna jest męskich elementów takich jak bierki szachowe, muszki, krawaty, męskie perfumy i wiele wiele innych. 


Muszę przyznać, że zanim poznałam tą kolekcję trudno było mi sobie wyobrazić kartkę bez kwiatów, nawet dla mężczyzny, ale teraz przy takiej ilości dodatków jaką znajdziemy w "Age of Gentleman" kwiaty wydają się po prostu zbędne :)



Ze sklepiku użyłam:







Pozdrawiam, 

Magda 



1 komentarz:

  1. Super ta kartka. I te elementy męskie. Kiedyś robiłam szachową kartkę ale musiałam sobie radzić z drukarką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger