sobota, 14 sierpnia 2021

Gościnna projektantka Monika


Witajcie

Dziś na naszym blogu gościnna projektantka Monika, zwyciężczyni wyzwania Męska rzecz.


Witam Was bardzo serdecznie i jest mi niezmiernie miło, że mogę przedstawić swoją pracę jako gościnna projektantka na Waszym blogu.
Mam na imię Monika, a w sieci możecie mnie znaleźć na Fb https://www.facebook.com/M.MikaCard/, gdzie prezentuję swoje prace scrapbookingowe - kartki, czekoladowniki i inne cuda z papieru, ale coraz częściej goszczą u mnie projekty mixmediowe, które ostatnio zajmują mi czas.

Na moją dzisiejszą inspirację przygotowałam pudełko na biżuterię, dla osoby, która uwielbia naturę i kolor zielony.
 
 
W pracy wykorzystałam jako bazę pudełka na kartkę kwadratową od Rzeczy z Papieru Pudełko na kartkę Kwadratowe Białe w sklepie Scrapbooking i Project Life (artbrawurka.pl), papiery od UHK Gallery - Zestaw papierów scrapbooking 12x12 oho Boho w sklepie Scrapbooking i Project Life (artbrawurka.pl), tekturkę piórka od Kreatywna Pracownia Tekturki z beermaty Witaj Wiosno Pióra ażurowe 3 szt. w sklepie Scrapbooking i Project Life (artbrawurka.pl) oraz oczywiście klej Magik - niezastąpiony Klej Magic w sklepie Scrapbooking i Project Life (artbrawurka.pl) uzupełniłam to wszystko odlewami z żywicy, kwiatami ręcznie robionymi z foamiranu, oraz wstążeczkami i koronką.

Starałam się, aby praca jak najbardziej nawiązywała do osoby, która ma ją dostać.




 


 
materiały
 
Bardzo dziękuję za uwagę i możliwość zaprezentowania mojej pracy
pozdrawiam
Monika 
W kolejnym mailu przesle jeszcze parę ujęć i zdjecie 
Pozdrawiam
 
Moniko dziękujemy Ci serdecznie za tę piękną inspiracje <3.
 
Miłego dnia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger