czwartek, 20 maja 2021

Ślubny exploding box w stylu boho

 

Cześć


Dziś chciałabym Wam przedstawić exploding box, który miałam ostatnio okazję wykonać. Pudełeczko w zwiewnym i delikatnym stylu boho powstało z prześlicznej kolekcji papierów "Wedding Dream" od Craft o'Clock.

Zużyłam praktycznie cały arkusz nr 05, a różowe wstawki pochodzą ze starszej kolekcji "7th Heaven" od Mintay Papers. 

Do ozdoby boxa oprócz dodatków wyciętych z arkusza do wycinania, wykorzystałam również przepiękne papierowe i ręcznie robione kwiaty, oraz perełki, a także kilka tekturek. Na środku umieściłam tekturkę 3D altanę z zakochanymi, którą również ozdobiłam tymi samymi kwiatami.

Na koniec wieczko przewiązałam koronką, by nadać całej pracy nieco lekkości.



Muszę przyznać, że bardzo lubię styl boho w pracach scrapowych, a jak jest u Was?


Użyłam:

papier Wedding Dream 05

arkusz z elementami do wycięcia Wedding Dream

baza biała do exploding box

kwiaty różyczki cottage papierowe

kwiaty papierowe różyczki różowe 15mm

tekturka wianek love


Pozdrowienia,

Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger