sobota, 15 maja 2021

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej - Biało-zielony Album na sprężynie

 

Cześć!

Jak wygląda Wasz projektowy kalendarz? U mnie maj to komunie, komunie i komunie, a w czerwcu będą śluby i Chrzty Święte. Dlatego też, ściśle trzymając się harmonogramu, przychodzę do Was dziś z Albumem Komunijnym. 

Wykorzystałam białą bazę albumową na sprężynie od Eco Scrapbooking oraz dwie kolekcje papierów od Craft O'Clock "Greenery Charm" i "I do!". Użyłam także elementów z arkusza do wycięcia z kolekcji "Celebrate Moments" (od Craft O'Clock). Album jest elegancki i skromny zarazem, posiada w sobie klasyczną prostotę i energetyczne odcienie zieleni. 

Poszczególne strony albumu udekorowałam tekturkowymi napisami z zestawu napisów Album-Komunia od EgoCraft.pl. Wykorzystałam także tekturkowe liście winorośli, które idealnie się sprawdzają w komunijnych projektach. 

Album jest dosyć prosty, ale posiada kilka ciekawych elementów takich jak harmonijka, belly band, koperta zamykana na kółko-ćwiek-sznurek, czy opaska zawiązywana szyfonową wstążeczką. Poszczególne karty albumu rozkładają się, dzięki czemu można umieścić w albumie więcej pamiątkowych fotografii.

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia własnego albumu, który będzie na pewno wspaniałym prezentem w tym wyjątkowym dniu. 


























 

Wykorzystałam:


Baza albumu

Napisy tekturkowe

Terkturkowa winorośl

Zestaw papierów Greenery Charm  Craft O'Clock 

Zestaw papierów I do!  Craft O'Clock 

 Celebrate Momoents  Craft O'Clock zestaw dodatków do wycięcia I

Klej Magic

Pistolet do kleju na gorąco

 Tektura Beermat

Napisy tekturkowe

Półperełki


 

 Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco i życzę twórczej soboty, 

Paulina (MaloMalo.pl)

 






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger