sobota, 8 maja 2021

Harmonijkowy album z okazji Pierwszej Komunii Świętej

  Cześć!
Sezon komunijny się zaczyna, dlatego też przychodzę do Was dzisiaj z komunijnym mini albumem. Album jest prosty w wykonaniu, ale dzięki papierom od Craft O'Clock, bardzo efektowny i elegancki. 
Wykorzystałam białą bazę Albumu harmonijkowego od EcoScrapbooking. Połączyłam ze sobą dwie kolekcje papierów do scrapbookingu Greenery Charm i Celebrate Momoents. Bardzo ważną rolę w tym projekcie odegrał Arkusz z dodatkami do wycięcia Celebrate Momoents I. Okładkę albumu ozdobiłam napisem tekturkowym z Zestawu Napisów Album od EgoCraft, oraz tekturkowymi winoroślami.
Poszczególne warstwy dekoracyjnej części okładki przykleiłam kostkami dystansującymi, dorzuciłam emaliowane kropki. I album gotowy! Mam nadzieję, ze Wam się podoba :)





 
 








Wykorzystałam:


Baza albumowa

Napisy tekturkowe

Terkturkowa winorośl

Zestaw papierów Greenery Charm  Craft O'Clock 

Zestaw papierów Celebrate Momoents  Craft O'Clock 

 Celebrate Momoents  Craft O'Clock zestaw dodatków do wycięcia I

Klej Magic

Pistolet do kleju na gorąco

 Tektura Beermat

Emaliowane kropki

Maszynka tnąco-wytłaczająca Sizzix A5

 

 Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do kreatywnych poczynań. Pozdrawiam gorąco i życzę twórczej soboty, 

Paulina (MaloMalo.pl)

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger