sobota, 22 maja 2021

Pamiątkowy album na Pierwszą Komunię Świętą

  

 
Cześć!
Przychodzę dziś do Was z zielono-białym albumem na Pierwszą Komunię Świętą. Do wykonania tego projektu wykorzystałam białą bazę albumową na sprężynie od Eco Scrapbooking, którą ozdobiłam papierami od Craft O'Clock z kolekcji "I do!" oraz "Greenery Charm". Wykorzystałam także elementy z  arkusza do wycięcia z kolekcji "Celebrate Moments" z komunijnymi akcesoriami.
 
 Główną ozdobą albumu są tekturkowe napisy z zestawu napisów Album-Komunia od EgoCraft.pl, użyłam także tekturkowych winorośli, które stanowią kropkę nad "i" w tym projekcie. Białe półperełki w narożnikach stron dodają blasku i odświętnego charakteru albumu. Sami oceńcie.
























Wykorzystałam:

Baza albumowa

Napisy tekturkowe

Terkturkowa winorośl

Zestaw papierów I do!  Craft O'Clock 

 Celebrate Momoents  Craft O'Clock zestaw dodatków do wycięcia I

 Zestaw papierów Greenery Charm  Craft O'Clock 

Klej Magic

Pistolet do kleju na gorąco

 Tektura Beermat

Napisy tekturkowe

 


Dziękuję za uwagę i życzę bardzo kreatywnej soboty!

Paulina (MaloMalo.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger