sobota, 1 maja 2021

Podziękowania dla Matki Chrzestnej

 

Witajcie kochani!

Dzisiaj chciałabym Was zainspirować kartką z ręcznie robionymi kwiatami. Do craftowej bazy przykleiłam pocięte i postrzępione papiery z kolekcji Lovely When You Smile od Craft O'Clock. Poszczególne warstwy kartki, kleiłam pistoletem z klejem na gorąco i beermatą. Maszynką tnąco-wytłaczającą Sizzix wycięłam kwiaty i wypełniłam ich środki ćwiekami dekoracyjnymi Silver od Dp Craft. Dokleiłam ptaszka wyciętego z Arkusza dodatków Lovely When You Smile, chlapnęłam białym gesso i kartka gotowa! Jak Wam się podoba?



 




Wykorzystałam:

Baza kartki craft

 Papier Lovely When You Smile 01

Papier Lovely When You Smile 04  

Arkusz dodatków do wycięcia Lovely When You Smile 

Arkusz dodatków do wycięcia Liście 15

Klej Magic

Pistolet do kleju na gorąco

 Tektura Beermat

Kryształki

Maszynka tnąco-wytłaczająca Sizzix A5

Ćwieki dekoracyjne Silver

 

 Pozdrawiam gorąco i życzę kreatywnej soboty i twórczego Międzynarodowego Dnia Scrapbookingu,

Paulina (MaloMalo.pl)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger