czwartek, 27 maja 2021

Osiemnastkowy exploding box w stylu glamour

 


Cześć,


Dziś zapraszam Was na inspirację urodzinowo-osiemnastkową, a jest nią exploding box. Do jego wykonania użyłam świetnej kolekcji papierów "Glam & Rock" od Mintay Papers, oraz arkusza ze starszej kolekcji Craft o'Clock Bold& Glamour. 

18 urodziny to wyjątkowa okazja, wszak solenizantka wkracza w dorosłość, więc box musiał być bardzo kobiecy. Żeby to podkreślić na ściankach boxa wkleiłam wycięte z arkusza kolekcji "Glam & Rock" szpilki, perfumy, a także przeróżne akcesoria do make-upu. Na środku dzielnie pręży swoje muskuły wyjątkowy przystojniak wyskakujący z tortu :) 





Nie mogło też oczywiście zabraknąć złotych akcentów, więc aby dodać nieco blasku, postanowiłam dodać złoty brokatowy papier oraz różowe diamenciki. Wieczko ozdobiłam kompozycją z ręcznie robionym kwiatuszkiem oraz digi stempelkiem od Stemplove.

Mam nadzieję, że solenizantce taka pamiątka przypadnie do gustu :)


Użyłam:

papiery Glam & Rock

elementy do wycinania

biała baza exploding box

taśma piankowa

diamenciki


Pozdrawiam cieplutko, 

Magda






1 komentarz:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger