czwartek, 17 grudnia 2020

Świąteczna kartka z rękawiczkami

 


Hej, witajcie
Dziś spotykam się z Wami ostatni raz przed świętami. W tym miejscu chciałabym Wam życzyć magicznych świąt, pełnych ciepła i radości...
Jako inspirację przygotowałam świąteczną kartkę, nieco retro, z przeuroczymi rękawicami ;D...

Do wykonania kartki użyłam świątecznych oraz zimowych papierów z różnych kolekcji UHKGallery. Wybrałam między innymi Winter in Avonlea oraz Hello Christmas.
Rękawiczki umieściłam w centralnym miejscu na serwetkach wyciętych z BS'a. Na kartce umieściłam też napis.
Wczoraj pędziłam wysłać ostatnie kartki, kilka jeszcze dostarczę osobiście i kończę tegoroczny sezon bożonarodzeniowy, a jak u Was? Robicie jeszcze kartki świąteczne?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger