czwartek, 10 grudnia 2020

Pudełko z 9-cioma kartkami na różne okazje dla WOŚP

 


Hej, witam Was serdecznie
Moja dzisiejsza inspiracja jest wyjątkowa. Przygotowałam pudełko z 9-cioma kartkami na różne okazje, które przekazałam na licytację dla 

WOŚP
w ramach akcji 
Skrapowanie dla WOŚP
. Szefostwo sklepu 
Scrapbooking - ArtBrawurka
 ma wielkie serducho i dołączyli do naszej akcji. W tym miejscu jako współorganizatorka akcji serdecznie za to dziękuję ❤.
Tak jak wcześniej pisałam wykonałam zestaw kartek w pudełku. Do ozdobienia pudełka użyłam słonecznej, letniej, bardzo kwiatowej kolekcji od ScrapBoys Sunny Vilage. Uwielbiam ten wiejski, słonecznikowy klimat kolekcji...
Czarne pudełko, które ozdobiłam pomieści kartki wraz z kopertami. Może być też świetnym pudełkiem na album albo inne skarby 😉 .
Często ozdabiacie pudełka lub robicie jakieś zestawy kartek?
Ja przyznam szczerze takie zestawy robię jedynie co roku dla 
WOŚP
 i cieszę się, że również w ten sposób dokładam swoją cegiełkę dla dzieciaczków 🙂...






Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za uwagę.
Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger