niedziela, 13 grudnia 2020

Pastelowe Święta

 


Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z kartką świąteczną z poinsecjami w pastelowych odcieniach ugru i błękitu. Wykorzystałam czarną bazę DL, i papiery z kolekcji "Frosty Sparking" od Craft O'Clock.
Brzegi poszczególnych prostokątów papieru scrapowego postrzępiłam nożykiem. Kompozycję kartki zbudowałam wykorzystując elementy z Arkusza z kwiatkami do wycinania oraz z Arkusza dodatków do wycięcia I od Craft O'Clock. Poszczególne poziomy kartki zdystansowałam wykorzystując beermatę i klej na gorąco. Dołożyłam emaliowane kropki Marine od DpCraft, chlapnęłam białym gesso, dodałam odrobinę gazy i rafii - i kartka gotowa.
Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego działania, pozdrawiam gorąco i życzę udanej niedzieli.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger