wtorek, 22 grudnia 2020

Mroźna kartka

 


Cześć!
Dzisiaj wpadam do Was z kwiecistą, mroźną kartką pachnącą piernikami. A to dzięki cudownym papierom od Craft O'Clock z kolekcji "Frosty Sparking" - ta kolekcja skradła moje serce i zostanie ze mną aż do wiosny 😉.
Do zrobienia kartki wykorzystałam craftową bazę DL oraz bloczek 8x8 wspomnianej wcześniej kolekcji Frosty Sparking. Kompozycję kartki zbudowałam dzięki wyciętym elementom z Arkusza dodatków do wycięcia I i Arkusza dodatków do wycięcia - Kwiatki 22. Poszczególne elementy przykleiłam do bazy pistoletem z klejem na gorąco, w kilku miejscach zdystansowałam stosując beermatę. Chlapnęłam białym gesso i przykleiłam białe kropki emaliowane od DPCraft Marine. I tak oto mroźna kartka gotowa.
Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że zainspirowałam Was do kreatywnych działań, pozdrawiam gorąco i życzę twórczej soboty.















1 komentarz:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger