sobota, 5 grudnia 2020

Kalendarz Adewntowy w pudełeczkach

 


Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z kalendarzem Adwentowym. 
Wykorzystałam dwie kolekcje papierów, dwóch różnych firm -Papier do scrapbookingu Joyful Letters/greetings od Studio Forty oraz bloczek The Four Seazons Winter od P13. 
Pudełeczka wycięłam z papieru craftowego przy użyciu maszynki tnąco-wytłaczającej Sizzix. Kwadratowymi wykrojnikami wycięłam elementy do oklejania pudełeczek. Brzegi wyciętych elementów wytuszowałam czarnym tuszem Artiste Black. Poszczególne numerki kalendarza wycięłam nożyczkami precyzyjnymi od DP Craft. Aby uzyskać przestrzenność na frontach pudełeczek, przykleiłam numerki klejem na gorąco i zdystansowałam beermatą.
Zazwyczaj nie mieszam kolekcji różnych firm, ale dzisiaj jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego 😉
Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego działania, pozdrawiam gorąco



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger