środa, 30 grudnia 2020

Album ciążowy Little Miracle

 


Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z albumem ciążowym, który wykonałam z fantastycznych z papierów od Craft O'Clock - "Sleep & Dream".
Oczekiwanie na dziecko to magiczny czas, który warto dokumentować dzień po dniu, tydzień po tygodniu. W moim albumie przygotowałam wiele kieszonek i skrytek, w których można przechowywać nie tylko fotografie, ale także wydruki usg czy zapiski z najważniejszych momentów rozwoju dziecka, takich jak pierwsze kopnięcie, czy zachcianki kulinarne przyszłej mamy. Warto pielęgnować wspomnienia, zwłaszcza w tych trudnych i dziwnych czasach.
Na okładce albumu przykleiłam embossowane na czarno tekturki od EgoCraft.
Album ma format A4 i pomieści w sobie ponad 40 fotografii i kilkanaście zapisków. Dzięki tablicy do bigowania od DP Craft, bez trudu przygotowałam dynamiczne wodospady na zdjęcia.
Na każdej ze stron albumu przykleiłam klejem Magic tekturki z beermaty z zestawu napisów Ciąża od Ego Craft.
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego działania i przygotujecie taki album dla siebie lub swoich bliskich. A korzystając z okazji zbliżającego się Nowego Roku, chciałam Wam życzyć dużo zdrowia, chęci do tworzenia i samych pozytywnych momentów.
Pozdrawiam gorąco,


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger