poniedziałek, 30 września 2019

Zakładka do książki

Zakładka do książki 


Hej!

Czy lubicie czytać książki? Ja bardzo! Chyba tak samo jak ręcznie robione zakładki do książek! Dlatego dziś, w ramach mojej inspiracji przygotowałam zakładkę do książki. Wykorzystałam papiery Piątku Trzynastego z kolekcji Soul Mate. Kolekcja ta przeznaczona jest typowo do męskich kartek, lecz myślę że można z niej wyczarować piękne prace dla kobiet. W zakładce wykorzystałam głównie arkusz 04, następnie z arkuszy 06 i 07 wycięłam elementy, z których ułożyłam kompozycję. Z arkusza 05 wycięłam dwóch bokserów i napis Fight For Yourself - ponieważ trzeba walczyć o każdą chwilę dla siebie w tej codziennej gonitwie. Nawet jeśli to będzie chwila, którą spędzimy z książką.

zakładka do książki

kolekcja Soul Mate
 
papier do scrapbookingu

Wykorzystane materiały:


Pozdrawiam,
Aneta 
ArtBrawurka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger