poniedziałek, 2 września 2019

Ślubna kartka z ubraniami

Ślubna kartka z ubraniami


 Hej :)

Witam Was serdecznie w pierwszym dniu nowego roku szkolnego. Niesamowite, jak wakacje szybko (mi) minęły... Od września zapewne wielu z nas zyska nieco więcej czasu na potyczki w kącikach scrapowych... Lada dzień można spokojnie zacząć kleić kartki świąteczne :D Ja jednak pozostaję nadal w klimacie ślubnym i ponownie wybrałam kolekcję od MintayPaper Marry Me, uwielbiam ją! Dodatki z arkusza do wycinania są fantastyczne i dają nieskończone możliwości w tworzeniu kompozycji na ślubnych pamiątkach... Tym razem wybrałam suknie panny młodej oraz marynarkę młodego, a w tle smakowity tort. Wycinane elementy umieściłam na kostkach dystansowych, dzięki czemu praca nabrała przestrzenności. Na kartce nie mogło zabraknąć kwiatów oraz mojego ulubionego sizalu... Dziękuję za uwagę i życzę wszystkiego najpiękniejszego w nowym roku szkolnym :)

kartka ślubna

kompozycja kwiatowa

kolekcja Marry Me

kartka ślubna z ubraniami

Użyłam:

Miłego dnia,
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger