sobota, 28 września 2019

Kartka z okazji 60. urodzin

Kartka z okazji 60. urodzin 


Dzień dobry,

dzisiaj chciałabym zaprezentować kartkę w rozmiarze DL na 60 urodziny, dla kobiety. Powiem tak, źle ze mną - sięgnęłam po różowy papier i ... zrobiłam kartkę zielono-niebieską. Wykonałam ją z kolekcji papierów Craft O'Clock - Lovely Prince. Całą kompozycję ułożyłam na tekturce egoCraft - Innocence, którą zembossowałam na biało. Papierowe kwiaty wycięłam z dodatków do wycinania. Kompozycję uzupełniłam kwiatami, listkami oraz niebieskimi ryżykami. Dodałam również koronkę i tiulowe róże. Cała kartka wyszła mocno przestrzenna, więc zapakowałam ją do pudełka. Wiele elmentów podkleiłam na kostkach 3D, bądź na piance 3D.

kartka z okazji 60. urodzin

tekturka

koronka

kompozycja kwiatowa

urodzinowa kartka w pudełku


Wykorzystałam:


Pozdrawiam,
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger