piątek, 20 września 2019

Kartka ślubna w rozmiarze DL

Kartka ślubna w rozmiarze DL 


Dzień dobry,

w sumie najwyższy czas zacząć myśleć o pracach świątecznych, a u mnie nadal królują prace ślubne. Z drugiej strony sezon ślubny nadal trwa. Tym razem wykonałam kartkę ślubną w rozmiarze DL, którą zamknęłam w pudełku, ze względu na jej przestrzenność. Do wykonania kartki wykorzystałam kolekcję papierów Piątek Trzynastego - Truly Yours. W centrum umieściłam tekturkę ramkę z ego Craft, którą zembossowałam na złoto i na biało. Dodałam grafikę wyciętą z papieru, koronkę, obrączki (które również pokryłam złotym embossingiem) oraz kwiaty. Mam nadzieję, że spodobała Ci się moja inspiracja.

kartka slubna w pudełku

papier z kolekcji Truly Yours

kwiaty i ramka

tekturka -obrączki

ślubny komplet


Wykorzystałam:



Pozdrawiam,
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger