wtorek, 3 września 2019

Kartki z okazji przejścia na emeryturę

Kartki z okazji przejścia na emeryturę


 Dzień dobry,

tym razem chciałabym zaprezentować Wam dwie duże kartki A5, które zrobiłam z okazji przejścia na emeryturę. Kartki wykonałam na bazach z Rzeczy z papieru i zamknęłam je w pudełku z okienkiem. Zrobiłam dwie, prawie bliźniacze kartki, pełne kwiatów. Wykorzystałam papier Craft O'Clock z kolekcji Lovely Princess oraz Lovely Prince. Dodałam wycięte kwiaty, które podkleiłam na kostkach 3D oraz uzupełniłam kwiatami 3D. Na koniec nakleiłam perełki. Zapraszam.

Kartki z okazji przejścia na emeryturę

kolekcja papierów Lovely Prince

kwiatowe dodatki

kartki w pudełkach z szybką

Użyłam:


Pozdrawiam,
DT ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger