piątek, 7 grudnia 2018

Zimowa kartka ze śniegiem

Kartka ze śniegiem 


Witajcie!

Dziś moja kolejna bożonarodzeniowa inspiracja. Nie ukrywam, że uwielbiam ten czas, a przygotowywanie świątecznych kartek sprawia mi ogromną przyjemność. Zawsze czekam na moment, kiedy będę mogła się pobawić śniegiem (w paście oczywiście, bo tego zimnego jednak nie lubię). Dlatego moja dzisiejsza kartka jest mocno ośnieżona. Ale ostatnio zagustowałam też w okienkach i ptaszkach – to wszystko znalazło się tutaj, a to za sprawą pięknych papierów od Laserowe Love Vintage Christmas i tekturowego wianuszka od egoCraft.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
zimowa kartka z ptaszkiem

sztuczny śnieg na kartce

kwiaty z papieru oprószone sztucznym śniegiem

tekturka -wianek z głogiem

Z ArtBrawurki użyłam:


Pozdrawiam ciepło, 
DT ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger