sobota, 8 grudnia 2018

Gwiazdka dla gwiazdki

Gwiazdka dla gwiazdki

Zimowe projekty na naszym blogu inspirują Was już pełną parą od jakiegos czasu. Tak więc i ja dzisiaj przywybwam ze świąteczną karteczką w kształcie gwiazdki dla małej gwiazdeczki. Laserove Love ma idealną kolekcję dla maluszków do zimowych projektów - są to papiery Arctic Sweeties  . Za bazę posłużył mi biały karton i obrazek gwiazdki wydrukowany z internetu. Całość lekko pochlapałam białą farbą i dodałam kilka srebnych kamyczków jako element dekoracyjny, bo dziewczynki przecież lubią świecidełka. Zapraszam na zdjęcia.

gwiazdka z papieru

kolekcja papieru do scrapbookingu Arctic Sweeties

ozdobne  elementy wycięte z papieru

napis Magia Świąt

Ze sklepu użyłam:


Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger