czwartek, 20 grudnia 2018

Wesołych Świąt - kartka z szopką

Wesołych Świąt - kartka z szopką 


Dzień dobry,

już prawie mamy Święta. Dlatego też dzisiaj chciałabym pokazać Wam ostatnią kartkę świąteczną zrobioną w tym roku. W nietypowej, jak na kartki świąteczne, kolorystyce.Tym razem w roli głównej popiel i róż. Połączyłam dwie zimowe kolekcje - Zdążyć przed zimą - Galerii Papieru oraz Shabby Winter - Laserowe Love. W centrum kartki umieściłam szopkę. Otoczyłam ją wiankiem z gwiazdek oraz tekturkowych śnieżynek. Dodałam wycięte z pasków kwiaty. Na koniec dodałam piękną tekturkową sentencję z EgoCraft.
kartka świąteczna z szopką

szopka bożonarodzeniowa

kwiaty z papieru

tekturka - wśród nocnej ciszy...


Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Kochani! Życzę Wam, aby te Święta były spokojne, radosne i zdrowe ♥
Zwolnijmy na chwilę i spędźmy je w rodzinnej atmosferze.
ArtBrawurka -DT

1 komentarz:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger