czwartek, 13 grudnia 2018

Świąteczne domki

Świąteczne domki 


Witajcie!

Za chwilę minie połowa grudnia. W radiu coraz częściej słychać Last Christmas, a witryny sklepowe "atakują" nas Mikołajami, reniferami, bałwankami i sztucznym śniegiem. Czy w Waszych domach czuć już magię świąt? U mnie jeszcze nie do końca, więc postanowiłam sama wyczarować ten świąteczny klimat. Najlepiej lubię ozdoby handmade i dlatego też dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje świąteczne domki. Dawno temu poprosiłam swojego tatę o wycięcie drewnianych domków. Część z nich została już "przerobiona" i rozdana. Ostatnie dwa domki okleiłam papierem UHK Gallery z kolekcji HoHoHolmes. Kolekcja już nieco zapomniana, ale jakże piękne świąteczne połączenie zieleni i czerwieni tam znajdziemy! Gwiazdę betlejemską zrobiłam z papieru Laserowe Love. Pokażcie, jakie świąteczne ozdoby handmade zrobiliście do tej pory. Chętnie odwiedzę Wasze blogi!
 świąteczne domki z drewna

gwiazda betlejemska z papieru

drewniany domek z gwiazdą betlejemską

papier do scrapbookingu  HoHoHolmes

ozdoby świąteczne z drewna

 Wykorzystane materiały:


Pozdrawiam, 
ArtBrawurka -DT

1 komentarz:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger