czwartek, 27 grudnia 2018

Serce od serca

Serce od serca 


Witam poświątecznie!

Tym razem przychodzę do Was z sercem. Wykonałam je wykorzystując papiery Craft O’clock Home sweet Home, które ułożyłam warstwowo na tekturowej bazie. Kompozycję kwiatową ułożyłam na tekturowym tle z serc oraz na sizalu. Papiery, listki z białego papieru i tekturkę potuszowałam.
A wokół największego kwiatka posypałam kulki i proszek 3d. Gdzieniegdzie znalazła swoje miejsce bawełniana koronka, a naturalny sznurek tworzy zawieszkę. Takie serce można wręczyć bliskiej osobie nawet bez okazji, wystarczy odpowiedni napis. Zgodzicie się ze mną?
serce z tekturki ozdobione kwiatem

kwiat z papieru

ozdoby na sercu - papier do scrapbookingu, kulki, napis, sizal

Z ArtBrawurki użyłam:


 Pozdrawiam, 
ArtBrawurka -Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger