poniedziałek, 26 listopada 2018

Świąteczne ozdoby choinkowe

Świąteczne zawieszki na choinkę 


Witajcie!

W sklepach można już kupić różne ozdoby choinkowe: bombki, zawieszki, łańcuchy...
Czy dekorujecie swoje choinki gotowymi ozdobami, czy też stawiacie na handmade? Przygotowałam dziś dla Was bardzo prostą ozdobę choinkową. Wycięłam dwie wielkości gwiazdek, które są bazą mojej ozdoby. Dodałam gazę, dzwoneczki i powycinałam elementy z arkusza papieru Christmas Stories Mintay by Karola. Ozdobę możecie wykorzystać również jako zawieszkę do prezentu.
Świąteczne ozdoby na choinkę

ozdoba choinkowa z papieru

ozdoba choinkowa -bombki z papieru

bombki z papieru do scrapbookingu -Christmas Stories

Wykorzystane materiały:


Pozdrawiam! 
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger