wtorek, 13 listopada 2018

Prosta kartka dla mężczyzny

Prosta kartka dla mężczyzny


Witajcie,

dzisiaj przygotowałam dla Was prostą w formie kartkę urodzinową dla mężczyzny. W mojej ulubionej kolorystyce brązów i błękitów. Wiem, że męskie kartki czasem sprawiaja trudności w wykonaniu, bo nie wiadomo, jak je ugryźć. Panowie raczej nie przepadają za kwiatkami , wzorami i kobiecą kolorystyką. Do wykonania kartki użyłam kremowej bazy i papierów od Laserowe Love, za dodatki posłużyły mi stemple Tima Holtza i napis od UHK Gallery. Odrobina kolorowania i niezastąpione w każdej pracy kosteczki dystansowe. Mam nadzieję, że jesteście zainspirowani do tworzenia męskich projektów. Zapraszam na zdjęcia.

prosta kartka dla mężczyzny

stempel Tima Holtza

detale kartki -stempel, napis

Ze sklepu użyłam:


 Pozdrawiam,
ArtBrawurka -Agnes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger