wtorek, 20 listopada 2018

Kartka bożonarodzeniowa

Kartka bożonarodzeniowa 


Witam serdecznie!

Wielkimi krokami zbliża się czas, kiedy już trzeba będzie wysyłać kartki świąteczne. A jeśli ktoś ich sporo wysyła i jeszcze są one ręcznie robione, to trzeba zakasać rękawy. W mojej pracowni nastał więc już okres świąteczny. I na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę, korzystając z papierów My Christmas Wish od Craft O’clock. Ta kolekcja łączy w sobie bardzo tradycyjne kolory bożonarodzeniowe, dlatego i ja stworzyłam projekt, który wręcz pachnie świętami. Jak Wam się podoba?
kartka świąteczna pełna ozdób

ozdoby świąteczne na kartce

gwiazda betlejemska na kartce

bombki na kartce

 Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Do następnego razu, 

DT ArtBrawurka

4 komentarze:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger